czwartek, 24 października 2019 r.

Are you ready?

7 tys. kilometrów, 4 kraje Europy, setki kilogramów nowoczesnego sprzętu, kilkuset młodych ludzi, 20-osobowa ekipa filmowa i... dwóch papieży. Tak w liczbach można podsumować spot promocyjny, który ma zachęcić młodzież na całym świecie do udziału w Światowych Dniach Młodzieży w Krakowie w 2016 r. Fabuła spotu oprócz promocji ŚDM, Krakowa oraz Małopolski, niesie w sobie również biblijne nawiązanie do rybaka, który wyrusza na "połów dusz". Samochód Papieża to symboliczna "Barka Miłosierdzia", na której pokładzie znajdzie się miejsce dla każdego (nie ma żadnych ograniczeń), i która w 2016 roku zakotwiczy w Małopolsce w "porcie Kraków". W filmie, oprócz młodzieży, wystąpili m.in. żandarmi watykańscy a na planie pojawił się samochód Renault 4 z przełomu lat 80/90, taki sam jaki w 2013 roku Papież Franciszek otrzymał w darze od włoskiego księdza Renzo Zocca (stary wysłużony pojazd) - tym modelem Renaulta kardynał Bergoglio jeździł osobiście po całej diecezji Buenos Aires. W spocie samochód posiada taką samą, watykańską rejestrację, jakimi oznaczane są samochody papieskie - SCV 1.Spot promocyjny kręcono m.in. w Paryżu, Barcelonie, Rzymie, Watykanie, Paliano, Val di Funes. Zdjęcia zakończyły się brawurową sceną finałową na Rynku Głównym w Krakowie.


źródło: www.krakow2016.com


          

 

 



Polecamy